Frumusetea inseamna grija pentru propriul corp cu tot ceea ce presupune ea. Desi periodic exista anumite tendinte in materie de cosmetice, totusi putem gasi si brand-uri romanesti care ofera produse de calitate, cu rezultate vizibile si efecte de lunga durata, dar este important sa alegem cele mai bune brand-uri romanesti de cosmetice pentru rezultate excelente.
Motivele pentru care ar trebui sa incurajam cumpararea produselor de la branduri locale sunt variate si obiective, de aceea, am sa punctez cateva aspecte pe care ar trebui sa le luati in considerare atunci cand faceti achizitii in materie de cosmetice.
Un prim motiv ar fi acela ca cele mai multe produse fabricate in Romania respecta anumite standarde si nu prezinta in compozitie parabeni, substante chimice nocive, materiale sintetice, toxine, colorati si asa mai departe. Transparenta pe care o ofera brandurile romanesti de cosmetice este un aspect de luat in considerare, iar daca totusi ai nelamuriri, ai posibilitatea sa te adresezi direct producatorului. Acelasi lucru il poti face si daca ai anumite sugestii de oferit, ele putand fi analizate si luate in considerare pentru imbunatatirea produselor sau serviciilor.
Diversitatea este un alt atribut specific produselor romanesti. De pilda, putem gasi tot ceea ce avem nevoie pentru ingrijirea persoanala de la creme de fata sau corp, masti, sampoane pana la produse de make-up. Stim deja ca piata este supra-aglomerata de produsele marilor conglomerate precum Procter and Gamble Cinicinnati, L’Oreal Paris, Unilever si asa mai departe, insa ce-ar fi sa incerci si un produs local? Ai putea fi surprinsa de calitatea acestora!
De asemenea, puteti gasi produse cosmetice romanesti la preturi variate, fie variante extrem de accesibile, fie optiuni usor mai scumpe, dar nu exagerat. Totusi, am putea spune in general, ca produsele brand-urilor romanesti se mentin la un nivel de pret de cel mult mediu.
Si, nu in ultimul rand, este vorba despre sustenabilitate si anume ne referim la problemele legate de incalzirea globala si cumpararea produselor provenite si fabricate local. Cumparatorii aleg produsele mult mai informat, iau in calcul ingredientele din compozitie, dar si reducerea amprentei de carbon, logistica ambalajului verde, faptul ca este ecologic ori ca produsele nu sunt testate pe animale si asa maid eparte. Toti acesti piloni conduc catre o companie sanatoasa si de incredere pentru consumator.
1. Eladerm
Eladerm este un brand romanesc fondat de farmacistul Emanuel Lazar, pasionat de dermatocosmetica, cu scopul de a oferi produse de ingrijire a pielii de inalta calitate, bazate pe formule inovatoare si ingrediente naturale. Brandul a aparut din dorinta de a crea solutii eficiente pentru diverse probleme dermatologice, combinand expertiza medicala cu ingrediente active dovedite clinic.
Povestea Eladerm incepe din necesitatea de a acoperi un gol pe piata de produse dermatocosmetice accesibile si eficiente. Emanuel Llazar a identificat nevoia de produse create special pentru pielea sensibila, predispusa la iritatii sau afectiuni cronice. Astfel, brandul Eladerm s-a concentrat pe dezvoltarea de solutii dermatocosmetice care imbina inovatia stiintifica cu grija pentru sanatatea pielii.
Brandul pune un accent deosebit pe folosirea ingredientelor naturale si a celor de calitate superioara, precum si pe eliminarea substantelor daunatoare sau agresive, cum ar fi parabeni sau parfumuri artificiale.
Eladerm isi propune sa devina un etalon in industria dermatocosmeticelor din Romania, oferind produse accesibile, eficiente si bazate pe ingrediente de incredere. Filosofia brandului este centrata pe respectul pentru pielea fiecarui individ si pe oferirea unor solutii care sa asigure sanatatea si frumusetea pielii pe termen lung.
2. Ivatherm
Ivatherm este un brand romanesc de dermato-cosmetice, fondat in 2005 de Rucsandra Hurezeanu, medic de profesie, cu o pasiune pentru dermatologie si ingrijirea pielii. Ideea de a crea Ivatherm a venit din dorinta de a oferi produse dermatocosmetice inovatoare si eficiente, adaptate pentru pielea sensibila si pentru diverse afectiuni dermatologice.
Rucsandra Hurezeanu a identificat o nevoie pe piata din Romania pentru produse dermatocosmetice de calitate, dedicate pielii sensibile. Inspirata de apele termale din Romania, in special cele din Herculane, recunoscute pentru proprietatile lor curative de peste 2000 de ani, a decis sa creeze un brand care sa valorifice aceasta resursa naturala unica.
Apa termala Herculane, care este baza fiecarui produs Ivatherm, este bogata in minerale si oligoelemente, avand proprietati antiinflamatorii si calmante, fiind ideala pentru ingrijirea pielii sensibile, iritate sau afectate de diverse afectiuni dermatologice.
Ivatherm a devenit un brand de referinta pe piata dermato-cosmeticelor din Romania, castigand increderea consumatorilor prin eficienta si calitatea produselor sale. De-a lungul anilor, brandul s-a extins si la nivel international, fiind prezent in diverse tari, inclusiv Franta, Italia si China.
Ivatherm continua sa inoveze si sa dezvolte produse noi, mentinandu-si angajamentul de a oferi solutii dermatocosmetice adaptate nevoilor pielii sensibile, bazate pe cercetare stiintifica si ingrediente de inalta calitate.
3. Synergy Therm
Synergy Therm este un brand romanesc dedicat ingrijirii pielii, cunoscut pentru utilizarea apelor termale din Transilvania in formulele sale. Intr-o lume in care industria cosmetica este in continua evolutie, Synergy Therm s-a remarcat prin combinarea traditiei cu inovatia, oferind produse de inalta calitate ce respecta pielea si mediul inconjurator.
Brandul a fost fondat cu scopul de a valorifica bogatiile naturale ale Romaniei, in special apele termale, cunoscute pentru proprietatile lor vindecatoare. Synergy Therm si-a propus sa creeze o linie de produse dermato-cosmetice care sa raspunda nevoilor variate ale pielii, indiferent de tipul sau sensibilitatea acesteia. Fondatorii brandului au pornit de la ideea ca frumusetea si sanatatea pielii sunt interdependente si ca ingredientele naturale, combinate cu stiinta moderna, pot oferi solutii eficiente si sigure.
Secretul din spatele succesului Synergy Therm consta in utilizarea apei termale din Transilvania, recunoscuta pentru concentratia sa ridicata de minerale esentiale. Aceasta apa provine dintr-o zona nepoluata, de o puritate exceptionala, avand efecte benefice asupra pielii iritate, sensibile sau afectate de diverse afectiuni dermatologice. Apa termala are proprietati calmante, antiinflamatorii si de regenerare celulara, fiind un ingredient de baza in toate produsele Synergy Therm.
Synergy Therm este dedicat nu doar ingrijirii pielii, ci si protejarii mediului. Toate produsele sunt create cu grija, folosind ingrediente naturale si tehnologii prietenoase cu mediul. Ambalajele sunt realizate din materiale reciclabile, iar procesele de productie respecta cele mai inalte standarde de sustenabilitate.
De-a lungul anilor, Synergy Therm a castigat increderea consumatorilor romani si internationali datorita calitatii produselor sale. Brandul a primit numeroase premii si certificari, fiind apreciat atat de specialistii in dermatologie, cat si de consumatorii obisnuiti. Succesul sau este o dovada a faptului ca inovatia, combinata cu respectul fata de traditie si natura, poate duce la crearea unor produse remarcabile.